11 Ekim 2015 Pazar

Nasıl olacak bu işler?

Türkiye'nin Genel Kurmay Başkanına ve bir ton rütbeli askerine terörist diyecekler, hapse atacaklar. "Ulan nasıl olur?" demeyeceksin, inanacaksın.

Ses kayıtları çıkacak, montaj diyecekler ama montaj olduğu ispatlanamayacak. Ama sen "Montajmış yeaa" diyeceksin, inanacaksın.

Abdullah Öcalan'a sayın diyecekler, birlikte pazarlıklara girecekler, sesin çıkmayacak.

Sonra çıkıp yıllardır göbekten bağlı oldukları cemaat için, o askerleri kol kola hapse attıkları cemaat için terör örgütüdür diyecekler. İnanacaksın.

Kimi cemaat, kimi değil bilmediğin binlerce polis, savcı sürülürken hepsinin cemaatçi olduğuna inanacaksın, hiiç sesin çıkmayacak.

Sonra o pazarlıklara girdikleri kişiler 400 milletvekili vermeyince, seni başkan yaptırmayacağız deyip, gerçekten başkan yaptırmayacak, bu yüzden ülke savaş alanına dönecek, PKK yaptı diyecekler. Vay terörist PKK deyip kuduz köpekler gibi salyalar saçarak PKK'ya küfredeceksin, vay benim askerim polisim diyeceksin.

Ama terör saldırıları için mecliste araştırma komisyonu açılmasın diyecekler. "Yahu neden ki?" diye sormayacaksın, sesin çıkmayacak.

Birilerinin inan dediğine inanacak, terörist dediğine terörist diyeceksin.

Madem bu konularda o kadar hassastın, bu saate kadar niye sesin çıkmıyordu demezler mi?

Sonra 1 Kasım'da gidip bunlara oy vereceksin.

Ben senin gibi her söylenene inananlardan değilim kardeşim. İnanmıyorum ben. Benim işim inanmakla değil bilmekle. Bilmek için çaba sarfediyorum.

Sen sana istediğin şeyleri söyleyecek bir gazeteyi okurken, ben tüm gazeteleri okuyup, hepsinin yalanlarını süzüp, gerçeği anlamaya çalışıyorum mesela en basitinden.

Ama bir sorun var. Sadece ben bilince olmuyor.

Ben bunları yapanlara birşey söylediğim zaman devlet büyüğüne hakaretten içeri atılıyorum, vatan haini ilan ediliyorum.

Sana birşey söylediğim zaman, seni uyandırmaya çalıştığım zaman halkı kin ve düşmanlığa sevketmiş oluyorum.

Elime bayrak alıp alkışlayarak protesto ettiğim zaman gaz yiyorum, cop yiyorum, terörist oluyorum, çapulcu oluyorum.

Barış diye miting yapıyorum üzerime bomba atıyorlar, ölüyorum, bak ülkeyi karıştırmak için kendilerini patlattılar oluyor.

E nasıl olacak be kardeşim?

Senin uyanmanı daha ne kadar bekleyecek bu ülke?

Senin korkularını yenmeni, inandıklarını sorgulamanı, hayatındaki en ufak bir bilgiyi sorgulamanı daha ne kadar bekleyecek?

Hiç yorum yok: